match och sånt

Nu är det äntligen lov och det ska bli så jäääävla skönt! synd ba att de betyder att man ska tillbaka till skolan om en vecka efter att inte varit där på 100år. Praktiken har gått skit bra och jag kommer sakna alla mina små baern. ha ha...

i fredags käkade jag mat med Kimsan och kollade på luftslottet som sprängdes (skit braaaa!!), sedan for vi på förfest hos jeppe där alla flicks var. sedan drog dom på kroogas så jag,kim och jullan åkte och gjorde timrå osäker.. ha ha haaa.. vill fylla 18 nu nu nu på en gånggggg.
bla blabla
igår vart de mys
och idag har jag spelat match och det gick sämst! jävla rygg jävel har lust att ba hugga av mig den, hhi.
nu bli de mys igen
hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0