spökhuse

Måste berätta att det spökar här i lägenheten.
Fast det är mest Linnéa det spökar för, när hon är i närheten lixom.
Hon kommer jämt springande och säger att hon hör ljud och att det är någon som drar i handtagen.
Sedan kan hon gå upp mitt i natten och säga att diskmaskinen är igång och grejjer. haha..
har inte trott på henne för jag har inte sätt eller hört något, har sovit här ensam och då vare helt lugnt. Men så igår när Linnea skulle ta ett bad så stod jag Fia och linnea inne i badrummet medans vattnet höll på att fylla badkaret. Då helt plötsligt så slutar vattnet rinna.. ba sådär! halva badkaret va fyllt bara och vi har badat flera gånger och det har aldrig hänt sådär! det värsta var att kranen var tillbaka dragen, alltså måste någon ha vridit tillbaka den??? fattar ingenting ja. Hade vare annat om det bara hade slutat runnit och sen kommit tillbaka. ne den var helt tillbaka dragen? ha ha.. och nu börjar ju jag höra saker också, det är någon som är och pillar i ljusen och gardirnerna börjar blåsa och röra sig på nätterna.
niceeeeeeeeeeeeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0