fan.bli.så.less.på.jävla.idioter.som.inte.kan.göra.rätt.någon.jävla.gång!!!!!!

Ja jag beställde en ny laddare och fick hem den...
jaha vad ser jag när jag kommer hem?
JO JAG HAR FÅTT FEL LADDARE....
dåligt le jag bliiiii

aja

Förra helgen hade jag en kanon helg iaf! :D Johanni var hemma och vi hittar alltid på en massa sjuka saker när vi umgås, aldrig har vi tråkigt! umgicks med lite folk på alnö och hade de mys :)
Har spelat lite matcher också! och tränat såklart..
igår spelade vi mot söråker!!! hoho. och vi vann med 3-0 :D fick spela mittback ja.. ha ha, jag? mittback? men de gick ju kanon! Spelade fast jag var typ dödssjuk. Har inte varit på skokan på hela veckan för jag har varit sjukis. och igår när jag kom hem hade jag ingen röst och jag kunde knappt stå upp för jag var så skakis.. hihi

Ikväll blir de ljustorp med några tjejor från laget! ska kolla på derby och myse på i fin vädret :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0