är du min mamma?

Amanda säger: ÄR DU MIN MAMMA???
Therese säger: Är du min mamma??
amanda säger: men är du min mamma?
therese säger: ääää du min mammma????????

Någon säger till mig: gör de, gör de! gör de!
Amanda säger: Men är du min mamma???
alla säger: hämta de!
Amanda säger: ÄR DU MIN MAMMA?
Matilda säger: gör klart !!
amanda säger: ÄäÄäää du min mamma?
Therese säger: ja jag är din mamma min son

Mamma säger: amanda kan du släcka lampan?
amanda säger: ÄR DU MIN MAMMA????
mamma säger: jaaii jag är deee
Amanda säger: ooiiii jag glömde

ÄR DU MIN MAMMA?
therese är du min mamma?

Gunilla är en kärring som jag ska slå in pannbenet på en vacker dag. bli så arg när jag ser henne.... Therese blir också arg. hon kokade sönder idag på lektionen och då sa jag: är du min mamma?
och idag skulle jag göra prov, trodde jag? men oii det var visst igår jag skulle göra provet. glömde. då sa Gunilla: du får göra porovet nästa vecka! då sa jag: Är du min mamma?

är du min mamma johanna?
Johanna: nej din farmor.
:ssSsSsSsss

Kommentarer
Postat av: fiali

sjuk du eee!

jag brukar också säga till min mamma

"men vem tror du att du är? min mamma elle?"

fatt de är kul yo

2010-11-21 @ 00:30:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0