brrraooo

helvete vilken kväll igår.
hade världens panik på dagen eftersom systembolaget var stängt. Men tillslut löste det sig och jag tror vi fick åka runt hela sundsvall känndes det som innan vi kunde börja förfesta.
vandrade ner mot Aveny där dom hade mini sensation white? Det var iaf dom som håller sensation i danmark som var där och guu va dom älskade mig och Johanna, de knäpptes bilder hit och dit och vi skulle följa med till danmark och det var efterfester och aa. H a t a dom som jobbar på aveny :) älska vakterna hahahah. 

åå så ful tjej som stod där inne med solglasögona, drog av mig håret? hahaha. kammare föfan

ne helt crazy var de iaf! 

 

Idag mår jag inte bra! fifan
skola imorgon också, har inte varit på skola på 6 veckor typ så det känns förjävligt att komma tillbaka till skolhelvete. Bara en massa prov och shiit hela veckan. jaha hejdå livet, tillbaka till verkligheteen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0