fuckface

Igår blev det storstädning i johannas pappas läga, han kommer hem imorgon så vi ville inte att han skulle få hjärtattack när han kom hem så. Sedan åkte vi ut till kovland och kollade på hockey... JAG HATAR HOCKEY!! men vi var tvungen att kolla på Ärtan... hahahahha. söt.. eller? hah.. a a a a a fast nee.

idag har jag gjort väldigt roliga saker. Började med att jag sov till klockan 1, fick panik, slängde på mig kläder, gick utanför dörren och såg hur jävla mycket snö de kommit. Åkte ner till Timrå, gjorde lite spännande saker. Åkte till ericä och grinade lite, sen åkte jag hem.

Nu ska jag sova snart tänkte ja. Ska sitta och göra ett prov i Engelska imorgon 100 timmar. HELA KURSEN. Ibland ångrar man att man inte var i skolan på lektionerna, hade ju underlättat lite.
KUUUUUUUUUUUUUUUULT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0