hej påde

Vaknade nyss och har lite panik.
Jag orkar verkligen inte att gå i skolan, men imorgon ska jag dit.....måste.

Igår var jag på basket?? ja Johanna tvingar mä mig på hockey var och varannan dag och nu börjar Tessan tvinga mä mig på basket.. Men det var kul, fast jag fattade inte så mycket? tyckte mest det var pauser hela tiden. hahah det var kul att kolla på dragons maskot iaf, han kasstade ut saker till publiken och johanna fångade en tröjja :') Efter matchen hade Sebbe träning så vi stannade kvar å kollade lite, gu vad lycklig han vaart.

ajjja, ska börja plugga nu hade jag tänkt. Har prov imorgon som jag mååååste klara annars är det kört rakt av ba. så de ä bara att sätta igång.


saknar ju skolan lite när man har det såhär mysigt


men hatar attt pluggggaaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0