kul ring imorn

aaa fifan vad kul jag har haft den senaste veckan.
baara party! och lite bio i mellan.

i fredags vart det äs kalas, fråga mig inte hur jag kom hem från krogen för det vet jag inte själv hahahaaa. tack till bobo för du är så söt, vad hade jag gjort utan dig lixom???

och i lördags var det ett jävla helvete på dagen, hade sovit typ 2 timmar.  Anton och Daniel kom och hämtade mig och johanni, vi åkte och käkade och vi såg ut som 7 svåra år iaf. Ha aldirg sett så många glo så mycket som när vi staplade in på sibylla med klackeskorna och håret stog åt alla håll och kanter. och hon i kassan.. fyfan en smäll skulle hon ha för hon pratade SÅ högt. haha aaaa sen då? joo då kommer jag hem, då kommer jag ju på att jag tappade allt i fredags. Hade ingen nykel, inget pass ingenting, och mamma och alla var i stockholm så hur fan skulle jag komma in i huset... som tur var Anton så sann så vi åkte runt hela timrå/sörberge- timrå igen igen och igen tills vi hittade min farmor. Fick nykel av henne sen var det ba hem in i duschen och sen stan igen. Åt på kina med alla brudar, fick pris också! :D :D :D Timrås mest värdefulla spelare! bleev så glad. Sedan vandrade vi vidare till laserhallen, och fifan vad grym jag vaaa, ha ha. aaaaaa sen blev det relaxen och börja dricka en massa, vidare till johanna, vidare på fest, vidare på krogen, vidare till stan och sen träffade vi Ante hahahaha, han gjorde min kväll, min dag ALLT hahahahah sjukaste människan jag någonsin sätt, låg på backen och skrattade tills jag dog, hahahah...tog oss tillslut hem på morgonsvisten.

sen lite bio och bio och bio. mysigt
sen mer partii. i onsdags hahah så jävla kul.

så har jag varit sjuk hela veckan på det också.
aa bra hejhej nu har du hört min livshistoria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0