ALANYA in my <3

å herreguuuuuh så länge sen...
måste ju berätta en massa från våran underbara resa :')
Hade så jääävla roligt så jag nästan ångra att jag åkte dit för nu är jag så ledsen att jag är hemma.....fyfan!
Alla förfester på min johannas och linneas vip ballkong alldeles vid poolen och baren, så musik behövdes inte för det fanns redan på plats! hihi. Fest varje jävla kväll, med brudarna och pojkarna (pappa) från ?.. haha och sedan med norskarna. och sola och bada varje dag såklart.

miss ma boi.

ja det var väl lite.

sen gjorde man en massa annat kul också som att dö i en jätte våg, stoppad av polisen, sovit på en busshållsplats, rivit halva hotell rummet, spelat lesbisk, kommit från ryssland mm mm mm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0