livet i sverige suger

eller i timrå kanske??
ja såhär har jag kännt sedan jag kom hem från underbara alanya. Saknar folket vi träffade där så mycket så jag vet inte vad. Tur att jag har min fina häst <3 jaha och inte nog med att allt är så fruktansvärt jävla tråkigt här så går moderaterna och vinner iår igen??? och SD ska vi inte ens prata om... skäms Sverige... Var så upprörd över det där igår så jag orkar fan inte skriva ner allt jag tycker och tänker här...

 

vad gör man om dagarna då?

går i skola... tränar...

och är med hästen :D:D:D:D:D:D

 

skulle beställa studentmössa idag också men jag vaknade fan inte imorse så nu vet jag inte ja... får mäta mitt eget huvud och sedan se vad jag ska ta. Det är ljuspunkten i mitt liv just nu, studenten. men fan vilken evighet!! å just ja jag fyller 18 om en månad.. jaha bra.

 

nu ska jag gå och skära mig och gråta en skvätt. hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0