nattten

jahaa då var ännu en helg förbipasserad, och den har vare grym!
i fredags var jag ut med härliga bruds! haha måste berätta vad jag gjorde...
vi hoppade in i taxin allihopa och det var en ''karaoketaxi'' så bestämmer sig hon som satt fram låt och skriker NU JÄVLAR och alla tar mikrofonerna och börja sjunga. Cicci som precis flyttat hit och börjat speka i vårt lag drog vi med ut i fredags och hon satt brevid mig, då ger hon mig nåt (som jag trodde var en microfon) så jag vänder den och börja sjunga i den, hahaha det roliga var att det inte var någon mikrofon utan det var hennes ölflaska.... så jag heller ju ut hela ölen på henne... hahaha stackarn, men jag kan inte sluta skratta åt de... aja vi hade skit kul i fredags iaf..
i lööördags fick jag och baby ut och åt på bite line, sen blev vi jätte taggade på att dricka litt så vi gick på svensson å drack lite och träffade folk.
sen vare söndagsmys...
aaaa det var typ min helg. eheheh hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0