HEJ ÄLSKLINGAR

varför har jag bara 4 besökare på min statestik??????
tror fan inte ens tes the man läser denna längre. WHYY? händer ju så otroligt mycket här.

Har nyss spelat match för alla som ville veta. hur gick de då?
jootack de gick sämst :)) mötte SDFFs div 1 lag och vart ganska utspelade,
men fan så fick vi in 2 bollar i deras mål också! hähä.
Har ont ungefär överallt nu.....

annars då?
joo var på skolan idag och hade mys. Jobbade för typ första gången i mitt liv på lektionen?
guld star till mig. trött som satan nu så nu blirre söss
kram

Kommentarer
Postat av: TES THE MAN

JOOOO JAG ÄR TROGEN LÄSARE!! (nästan..) men du uppdatera så jävla ofta och mycket så jag hinner inte riktigt med mig. hehe. kram

2011-02-16 @ 22:38:22
URL: http://theressandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0