tråki ja e

jaa hemskt tråkig att jag inte skriver här längre.. Är ju svin kul att sitta å kolla igenom alla gamla inlägg och lika kul är det väl om något år om jag skulle skriva här fortfarande??
ajaa
livet rullar på, jobbar å står i på kära bauhaus. Och på torsdag har jag och min älskliii 1 år tsm! å herre vad tiden gått fort, lille känns som det var igår vi hittade varandra inne på Svensson.. haha..
idag har jag varit ledig och gjort NADA. lite tråkigt har jag haftee.. men nu är veckan fullspäckad så vet inte riktigt hur jag ska hinna med mig. Men på torsdag händer en STOOOOR grejj.. kan inte fatta de själv, å herre eee så nervös...
återkommer med vad jag ska göra.
hejdo sålänge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0