bajs dag

vilken jävla dag...hade man gått utanför dörren idag hade man blåst och spolats bort på samma gång. Tänkte städa, men det orkade jag inte. Satt och sökte jobb som det finns så otroligt mycket av så det resulterade till att jag inte hittade något jag kunde  söka. Fick lite ångest attacker att jag inte har körkort så nu ska jag fanimej ta tag i det. Snusen var slut, så fick vänta i timmar innan mamma kom hem med en dosa.. och dessutom är karln utomlands och har det bra, dagar som denna känner man sig som världens ensamaste...vill att han ska komma hem nu nu nu.. kan inte sova om nätterna heller vilket gör att jag sover bort heeela dagarna känns det som. Och på lördag spelar vi finalmatch mot alnö och jag håller på att skita på mig, det kan ju vara lite avgörande hur man ska göra i sin framtid.. ååå vad allt är bajs nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0