IFK Timrå

måste bara skriva hur mycket jag tycker om mitt lag, bäst är vi!!
Snart är serien slut, vi ligger 2a och alnö 1a.
Och sista matchen spelas mot alnö. vinner vi går vi upp i div 2
och vinner dom går dom upp (kommer aldrig hända!!)
De senaste matcherna vi spelat har vi vunnit med nästan 2 siffrigt varje match,
och det bevisar nog att det är vi som ska gå upp i 2an.
och så till det värsta. ÄR SKADAD..... får inte spela...skadade mig i slutet på en match som vi vann med 17-0..hur typiskt, vafan. var jag tvungen att ta den bollen? var jag tvungen att springa åt just det hållet? ååå leee.. men ska fanimej spela. skiter i alllllt för spela ska jag och JAG LÄNGTAR SÅ JÄVLA MYCKET.
bild från förra gången vi mötte alnö. hey blondie
bra glidtackling amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0