Lyckliiiig

jaa sist skrev jag ett depp inlägg om hur skit allt var, men fyfan vad lycklig jag är nu!!!
VI VANN SERIEN, div2 nästa år :D:D ÄNTLIGEN! vi som alltid lyckas snubbla på mållinjen och kommit 2a i flera år, men iår var det vr tur. och fyfan vilken glädje när dommaren blåste av matchen, vi flög, skumpan flög, guldhattar flög, karmor flög (ne blixtrade) ååå vilken lycka!!!
IFK TIMRÅ DAM <3<3
och kvällen var lika lyckad, fyfan vad kul vi hade. supa stupa och fira seger kallar jag det.
dessutom har min man kommit hem igen, och han kom såklart på min match och hejjade trots att han hade rest hela natten, värdens underbaraste <3 lyckan när jag hoppade på han efter matchen.
studenten och serieseger på samma år, kan de bli bättre?

Kommentarer
Postat av: Linnea

Vadå den andra? :D Ja men vafan ja tvättar den o skickar den till dig då

2011-09-26 @ 22:46:49
URL: http://linneaerror.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0