yeha

har haft 2 stycken kung veckor nu med massa jobb, träning, matcher, party å relaaax.
spelade cup för två helgen i nordic som vi vann, wiiie. Lite jobbigt att jag jobbade samtidigt men det var ba att åka mellan. Förra helgen hade Erica 25års fest som ägde jävulen, fan så kul vi hade också lite krogen på de. synd ba att det sugen så jävla hårt på krogen??? skönt med litt lokalfest ibland. men lika den helgen, ba att upp å jobba dagen efter!
drog på himlabade relaxen i veckan med marre, det var vi värda tyckte vi efter massa jobb å träning! hoho
så denna helg är jag ledig <333 trodde jag... nää då har vi cup såklart, och jag å min man som tänkte dra på spa som han fick av mig i julklapp. ikkke sa nikke
ba att tagga till massa matcher i helgen da

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0