jöst ja, bloggen

Mår så fantastiskt jävla bra idag!!!
Jag är ledig en HEL helg utan jobb och fotboll!!! okej, träning på söndag men ändå...
vad gör man då? jooo världens bästa Linnéa fyller 20 idag så då drar man till henne och käkar tårta hihih. OCH efter det ska jag och min käraste åka och...*trummvirvel* SKRIVA KONTRAKT PÅ NYA LÄGENHETEN!!! wiie, vi ska bli sambos äntligen <3<33< hehehehe kul, ska lixom bli sundsvallsbo... hur ska jag klara de?? älskar mitt bandsjön... vackra skogslandskap.... lol. okej iallafall firar vi det med massa go mat och sen spaa! hur sköönt
Imr blir det bara en jävla massa party! kung helg med andra ord
hejjjda
de e linnea
de e vi i 8an

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0